Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Höstigt men fint väder

Publicerad 2016-11-04 19:46:47 i Allmänt,

Idag har det varit strålande sol hela dagen vilket gjorde att jag gick en promenad på förmiddagen och var ute i en och en halv timme! Det var verkligen skönt, även om det stundvis blåste lite kallt. Jag har även varit och klippt mig idag. Jag har bestämt mig för att spara ut håret på sidorna. Men nu behövdes det klippas runt öronen och nacken och det var verkligen skönt att få det gjort. Igår hade jag mitt andra prov i en av kurserna. Det gick hysfat. Vi har tre prov i den kursen och lärarna räknar bort det provet med lägst betyg så jag har en till chans att få bättre betyg när jag gör det sista provet i slutet av november. Idag har jag även skrivit en av de tre inlämningar som jag har kvar att göra i november och imorgon ska jag göra den andra. Men nu tänker jag ta kväll. Johan har precis satt på värmen i huset så jag tänker krypa ner i sängen och titta på ett avsnitt med Historieätarna på youtube. Här kommer några bilder ifrån ett höstigt Bray.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela