Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Trevlig lunch

Publicerad 2016-11-24 17:36:24 i Allmänt,

Idag har jag ätit lunch med Taylon (hon bodde här i början av hösten, men flyttade till ett annat ställe) och det var jättetrevligt. Hon är ifrån USA och är här då har hon har en irlänsk poikvän och de ville prova på att dejta på "riktigt" och inte bara via skype. Hon har också haft det lite kämpigt, för hon har haft flera olika jobb som inte alls funkat för henne. Hon ska åka hem över jul, men kommer tillbaka och då ska hon börja jobba som nanny. Hon är väldigt trevlig och vi hade hade riktigt roligt.
Annars gör jag inte så mycket annat än är i skolan och sen pluggar jag när jag kommer hem. Men nästa helge åker jag ju till Rebecca och om 27 dagar åker jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela