Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Birmingham nästa!

Publicerad 2016-12-01 21:22:08 i Allmänt,

Jag hade tänkt skriva tidigare idag, men tiden har bara runnit iväg. Nu har jag i alla fall packat och är redo inför att åka till Rebecca. Jag ska gå upp tjugo i 5 i morgon för att hinna till flyplatsen i god tid. Det ska bli väldigt roligt att träffa henne!
Idag har jag skickat in den sista uppgiften i en av kurserna, vilket gör att den kursen nu också är klar. Jag är alltså klar med 3 av 5 kurser! Helt otroligt! Jag ska verkligen njuta av att umgås med Rebecca och få vara med hästar igen, vilket kommer ge mig tillräckligt med ny engeri för att göra klart de två sista veckorna som är kvar här sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela