Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Inte så mycket att rapportera

Publicerad 2016-10-05 20:13:28 i Allmänt,

Imorgon har jag mitt första prov, vilket är ett fler alternativs prov, och jag har precis pluggat klart inför det. Jag är lite nervös inför det, men samtidigt ska det bli skönt att få göra ett prov så att jag vet vad jag ligger på för nivå.
Så det har inte hänt så mycket vare sig igår eller idag mer än att jag har varit i skolan och sen pluggat när jag kommit hem. Idag var det varmt och soligt igen, även om det börjar skymma nu (här klockan 19:11) när jag skriver detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela