Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Fortfarande grönt och skönt

Publicerad 2016-10-12 20:23:57 i Allmänt,

Det har inte hänt så mycket under de dagarna jag inte skrivit något, förutom att jag varit i skolan och sen pluggat. Jag har nu lämnat in flera uppgifter så jag väntar på att få betyg på dem. Det är fortfarande varmt nog att bara gå i regnjackan och även om löven börjar bli gula så är det fortfarande väldigt grönt vilket gör att det inte alls känns som höst. Så jag får väl en chock den dagen vädret vänder och träden tappar alla löv och det blir blåsigt och regnigt. Men än så länge njuter jag av det fina soliga vädret.

Kommentarer

Postat av: Cassy

Publicerad 2016-10-13 09:22:36

Jag har börjat med långkalsonger o raggsockar i lagårn 😝

Svar: Fy fan! Jag gick en promenad idag och behövde bara ha långtröja på mig :)
joohaannasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela