Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

En vanlig tisdag

Publicerad 2016-10-25 19:29:35 i Allmänt,

Idag har varit en helt okej dag, med sol mitt på dagen och så pass varmt att jag kunde sitta utan jacka. Det är faktiskt ganska otroligt att det varit så pass bra väder att jag har kunnat sitta ute och äta lunch varje dag utom en dag, då det regnade. Jag hoppas att vädret ska fortsätta hålla i sig för det är helt enkelt lättare att vara positiv om det inte regnar hela tiden. Jag har pluggat inför imorgon och nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen. Nu är det bara två dagar kvar tills Julia kommer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela