Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Varmt decemberväder

Publicerad 2016-12-07 19:39:43 i Allmänt,

Idag har jag fortsatt skriva på min uppgift, även om det gick lite trögare idag än igår. Jag vill bli klar med den så fort som möjligt, men det är lite svårt att motivera mig själv nu när jag snart ska åka hem. Så imorgon får jag ta nya tag och skriva klart den. Jag var även ute och gick en promenad och eftersom det faktiskt var 13 plusgrader tog jag min regnjacka igen, kändes lite konstigt dock eftersom det ändå är december. Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela