Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

108 dagar

Publicerad 2016-12-20 14:05:08 i Allmänt,

Det är det antal dagar som jag har varit här på Irland. En del dagar har gått väldigt fort, medan en del har gått väldigt långsamt. Nu sitter jag på sängen och skriver det här sista inlägget. Jag har nu gjort klart min sista tenta här (och det kändes bra, så jag tror jag blir godkänd) och därmed har jag även gjort klart min utbytestermin. Imorgon vid den här tiden befinner jag mig i luften för att snart återigen vara på svensk mark. Jag är glad att jag åkte hit till Irland, för jag har lärt mig mycket. Men jag är ännu gladare att få åka hem! Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela