Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Nu är det dags för en ny blogg!

Publicerad 2016-09-01 19:30:27 i Allmänt,

Förra gången jag hade en blogg var när jag åkte till Nya Zeeland. Nu ska jag åka iväg till Irland och därför är det dags för en ny blogg. Här kommer ni få följa mig under min tid som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, där jag kommer vara i fyra månader (fram till 22 december). Jag kommer att skriva såväl om skolan som när jag upptäcker den gröna ön. Det var allt för denna gång och när jag skriver nästa gång är det ifrån Dublin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela