Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

Regn och rusk

Publicerad 2016-11-08 19:37:39 i Allmänt,

Idag har det fina vädret bytts ut mot regn, men det har slutat nu. Jag har hållit mig inomhus så jag klarade mig undan det värsta, jag blev bara lite blöt när jag gick hem ifrån bussen. Idag har jag skickat in en av mina tre stora inlämningsuppgifter som är kvar. Imorgon ska jag göra klart den andra och skicka in den. Jag ska även gå och prata med läraren jag har i kursen med den trejde inlämningen så att jag verkligen förstår vad jag ska göra. Annars går det okej, jag tar varje dag som den kommer. Men jag har börjat räkna ner inför att jag åker hem, nu är det bara 42 dagar kvar. Dock kan jag inte säga att jag saknar snön och kylan... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela