Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

9 veckor

Publicerad 2016-11-06 19:07:56 i Allmänt,

Då har ännu en vecka gått, vilket innebär att jag varit här i 9 veckor nu. Vi har haft fint väder hela helgen, även om det blåser en del. Både igår och idag har jag skrivit på en av mina inlämningar och jag ska bara göra en sista grej så är jag klar med den också. Då är det bara en stor inlämning kvar och den ska jag göra i veckan och nästa helg. Värmen är på i huset så det är varmt och skönt och nu tänker jag titta på historieätarna. Imorgon är en ny skolvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela