Adventures of a Librarian

Här är min blogg där jag kommer dela med mig av mina äventyr som utbytesstudent på Bibliotekarieprogrammet i Dublin, Irland. Ni kommer få följa med mig både i skolan och när jag upptäcker den gröna ön.

sista inlämningsuppgiften

Publicerad 2016-12-09 16:09:34 i Allmänt,

Nu har jag precis skickat in min SISTA inlämningsuppgift här i Dublin, woho! Det var även min näst sista uppgift här, vilket gör att jag bara att min tenta kvar nu. Sen är jag klar! Jag har suttit och kämpat med den här uppgiften hela veckan och igår kväll ville jag bara radera hela skiten och aldrig mer skriva något. Men tack vare underbara Julia, som har lyssnat på mitt gnäll och självömkan, som har peppat mig och läst igenom texten fler gånger än hon nog ville egentligen, så fick jag ihop en text som jag som sagt var har skickat in nu. Och det känns så himla skönt. Älskar dig, Julia! <3
Vädret har varit helt fantastiskt under den här tiden som jag har varit här. Jag packade med ett underställ ifall det skulle bli kallt nu i december. Men jag var ute och sprang på morgonen utan frysa (snarare så svettades jag jättemycket för att det var så varmt), så det är jag glad för. Men då får jag väl en köldchock sen när jag kommer hem. Och för er som inte aktivt räknar ner dagarna tills jag åker hem så kan jag tala om för er att det är bara 12 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela